• (Android/iOS) Tap Titans 2: Clicker RPG Game modi več primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tap Titans 2: Clicker RPG Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tap Titans 2: Clicker RPG Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ modi več primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tap Titans 2: Clicker RPG Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Všeč mi je bila ta igra. Zelo sem se zabaval s tapkanjem in tapkanjem, dokler nisem spoznal, kako hitro se moji telefoni pregrejejo, ko igram. Definitivno med najboljšimi v žanru, čeprav hitro, srčkano in predvsem ZABAVNO. Vendar bodi previden, ker jaz že navedeno, bo to kuhalo vašo napravo

    Na splošno je zelo zadovoljivo in zabavno igrati in preizkušati različne gradnje, a ko gre za visoke stopnje (60.000+), so turnirji predolgi in nadležni. Tudi neaktivne stopnje trajajo zelo dolgo, ko so na stopnjah z visokim maksimalnim, zaradi tega je zelo dolgočasno in izgubil sem zanimanje okoli 70.000.

    Zelo zanimiva igra!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :